You are currently viewing Prezentownik wiosenny , czyli co kupić na „zajączka” .
rodzinne gry planszowe

Prezentownik wiosenny , czyli co kupić na „zajączka” .

Najlepsze gry rodzinne i dla dzieci.

Niedawno przywitaliśmy wiosnę, wyczekujemy pierwszych, naprawdę ciepłych dni. Jasność za oknem o godzinie 18.00 napawa optymizmem. Mimo, że drzewa jeszcze nie są zielone, chcielibyśmy móc nacieszyć oko pięknymi, wiosenno – letnimi krajobrazami.

Wspólny, rodzinny czas na piknikach, podczas długich weekendów fajnie byłoby uzupełnić planszówkami o tematyce nieco innej niż np. Frost Punk gdzie wieje i gracze mierzą się z mrozem ;p  

Nadchodząca Wielkanoc to dobra okazja do uzupełnienia swojej kolekcji gier. 

Tym razem mamy dla Was kilka mocno rodzinnych propozycji, w które z powodzeniem można zagrać z dzieciakami, ale też okażą się niezawodne jeśli będzimy chcieli zachęcić do gry, osoby które do planszówek podchodzą jak pies do jeża 😉

  • Lisek Urwisek (wiek : 5+ )
    Lisek urwisek to gra detektywistyczna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć.
  • Ślimaki to mięczaki (wiek 5+)
    W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Ślimaki to mięczaki to rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
  • Kociaki łobuziaki (wiek: 5+)
    Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie.Kociaki łobuziaki to pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
  • Dobry rok (wiek : 8+)
    Wioska naszych zwierząt jest pełna możliwości i dla każdego starczy miejsca do pracy. Jest jednak jedno „ale” – aby skutecznie wykonać akcję, potrzebujesz przydzielić pracownikowi kość o odpowiedniej wartości… a przed wyznaczeniem zadań swym pracownikom znasz wyniki tylko niektórych z nich. Czy będziesz w stanie wykazać się wystarczającą elastycznością w modyfikowaniu strategii? Stworzenie ze swojego domu najwygodniejszej strefy komfortu będzie wymagało sporo uczciwej pracy.
  • Łąka (wiek : 10+)
    Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata..
  • Wirus! (wiek: 8+)
    Wirus! to szybka gra imprzowa dla 2 do 6 osób, w której będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników.
  • Calico (wiek: 13+)
    Zadaniem graczy będzie uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Gracze używają do tego kafelków przedstawiających skrawki materiału w różnych kolorach i wzorach i umieszczają je na swojej planszetce. Gracze starają się ułożyć materiały w takie wzory, by przyciągnąć uwagę najbardziej milusińskich kotów i dobrać taką kolorystykę, by dopasować do niej fikuśne guziki. Niech nie zmyli Was wygląd.
  • Kroniki zamku Avel (wiek : 8+)
    Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny. Wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku. Będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw. Każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
  • Architekci 7 cudów świata (wiek: 8+ )
    Architekci: 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna. Doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami.
  • Parki (wiek: 10+ )
    Gra przedstawia amerykańskie parki narodowe i zawiera grafiki z serii wydawniczej Fifty-Nine Parks Print Series. Gracze wcielają się w rolę turystów, którzy wędrują po szlakach, aby zobaczyć ciekawe miejsca, obserwować dziką przyrodę, robić zdjęcia i zwiedzać parki narodowe. Każda rozgrywka to nowa wycieczka, nowe parki, nowy ekwipunek i nowa przygoda!
  • W krainie baśni (wiek: 5+)
    Listy, okulary, drabiny, miotły i inne obiekty codziennego użytku zgubiły się w okolicy zamku Kopciuszka, chatki Królewny Śnieżki, targu Alladyna i wielu innych cudownych miejsc. W Krainie Baśni gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie tych przedmiotów. 
  • Psi Park (wiek: 10+)
    W grze Psi park gracze wcielają się w rolę wyprowadzaczy psów, którzy w trakcie 4 rund pozyskają do swoich kojców po 8 psów. Podczas rund każdy z graczy będzie miał możliwość wyprowadzenia na spacer do psiego parku maksymalnie 3 swoich psów. Na spacerze gracze będą zyskiwali zasoby oraz reputację. Na końcu każdej rundy, gracze będą zyskiwać reputację za każdego psa, którego wyprowadzili .Reputację będą tracić  za każdego niewyprowadzonego psa, który znajduje się w ich kojcu. Celem jest, by na końcu rozgrywki posiadać jak najwięcej punktów reputacji. Gracze mogą je zdobywać poprzez wyprowadzanie psów, wygrywanie nagród psiego eksperta oraz realizowanie swoich celów.

Gratka dla Potteromaniaków :

  • Harry Potter: Hogwarts Battle (wiek : 11+ )
    Kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.

Dodaj komentarz