Reklamacje
W przypadku reklamacji produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu określenia problemu który wystąpił. Zawsze chętnie służymy pomocą i nie zostawimy Was samych z niedogodnością. Jeżeli problem dotyczy braku komponentów które powinny się znajdować w pudełku lub uszkodzonych części zestawu widocznych po rozpakowaniu często wystarczy zgłosić się do wydawcy danego tytułu w czym oczywiście pomożemy:) Adresy i telefony kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.
Zwroty
Towar można zwrócić do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia.Prosimy o poinformowanie nas o tym zamiarze mailowo lub telefonicznie najlepiej przed wysyłką.
W przypadku procedury zwrotu należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach:
- Produkt powinien być w opakowaniu oryginalnym w stanie nadającym się do dalszej sprzedaży jako nowy. Jeżeli zwracany towar będzie odpakowany, nosił ślady użycia lub będzie uszkodzony zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu.
- Za zabezpieczenie i wysyłkę produktu odpowiada zwracający. W przypadku uszkodzenia lub zaginięcia przesyłki wynikające z niedbałego spakowania produktu również zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty.
- Zwrot można zrealizować dowolną metodą: wysyłką kurierską, paczkomatem lub dostarczyć osobiście do siedziby firmy.
- Do przesyłki prosimy o dołączenie dowodu zakupu, numeru zamówienia lub potwierdzenia przelewu. Ułatwi to identyfikacje zakupu i szybszą realizację zwrotu.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
- Wszystkie kwestie zostały szerzej wyjaśnione w naszym regulaminie